1. Hur lång är du?
165 cm.
 
2. Vem fick dig att skratta senast?
Min hund.
 
3. Sover du med eller utan kläder?
Jag sover i trosor.
 
4. Har du någon gång spytt på fyllan?
Två hemska gånger.
 
5. Föredrar du barfota, stumpor eller skor?
Strumpor!
 
6. Vilken är din favoritglass?
Magnum classic om det är pinnglass vi snackar, annars chokladglass.
 
7. Tycker du om kaffe?
Nej. Jag gjorde ett försök en gång att lära mig dicka det. Det gick inte.
 
8. Sover du på någon särskild sida?
På mage. Förstår inte hur det ska gå om jag någon gång blir gravid. Överväger att inte bli gravid för att jag inte kommer kunna sova på mage. he he he typ.
 
9. Tycker du om att mysa?
Inte på morgonen och inte när jag är sjuk. Annars kan det väl gå för sig.
 
10. Är du en beroendemänniska?
Alltså jag är beroende av saker jämt. Just nu? Mild lättyoghurt med vaniljsmak och allbranflingor. Typ ett paket om dagen.. och lipsyl!
 
11. Känner du någon som fyller år på samma dag som du? 
Ja, jensa!
 
12. Föredrar du havet eller pool?
Pool. Tycker att det är supersnuskigt med fiskar.
 
13. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, såklart!
 
14. Vad var det senaste du stoppade i din mun?
hehe.. nädå. En nektarin.
 
15. Välj ett ärr på din kropp?
Ärret på magen, för att jag inte vet var det kommer ifrån. 
 

1 kommentarer

Anonym

24 Jun 2012 19:52

Hahaha - Ärret föddes du faktiskt med! /mamma

Kommentera

Publiceras ej