Bilder lånade från hemnet.se
.
Här sitter jag och tittar på SVINdyra hus som jag aldrig kommer bo i. Mest för inredningens skull. Inspiration till den dagen jag kommer köpa (ett mycket billigare) hus. Synd att jag inte har öga för inredning dock. Men jag gillar det grovt, vitt, jordnära färger, öppet, industriellt och rustikt. Så ska mitt hem bli en dag.
.
Helst skulle man ju vilja anställa någon som inredde åt en, men det känns lite overkill. Och dyrt haha! Men om jag kunde så skulle jag. 
.
Idag har varit en dålig dag. Riktigt dålig. Jag har nästan legat i sängen hela dagen. Förutom när jag varit ute på promenader med Wixie. Ändå är jag SÅ trött. Ingen höjdare alls faktiskt. Hoppas på mer energi imorgon. Hoppas att alla ni mår bra.
.
Peace!

1 kommentarer

Anonym

01 Sep 2012 12:20

Det var kul att du kom hem till mitt lilla krypin och fotade igår! /mamma

Kommentera

Publiceras ej