Den finaste in min värld.
.
Jaha, idag mår man som man förtjänar. Så jag mår bra! Haha. Nä bakfyllan börjar komma ikapp nu. Trött, hungrig och seg. Idag blir det bakismat ala hamburgertallrik tror jag. Och såklart nått gott. Skönt att kunna skylla på bakfyllan när man frossar.
.
Som sagt, personalfesten igår var kanon. Jag har så bra arbetskamrater! Som väntat så sög jag på bowling. Bröt även av min tumnagel, men eftersom Malin är bäst hade hon tid att fixa den på mig idag så nu är den fin igen.
Jag tänkte slänga upp ett gäng Instagrambilder (addiison) senare idag så får ni en liten bildupdate från dom senaste dagarna. Alltid kul! Visst?
.
Nu ligger min fina lilla tjej och sover som en stock och jag ska titta lite på henne nu. Peace!

3 kommentarer

Anonym

28 Apr 2012 18:37

Jag som inte vet vad instagram är, kan väl få se bilder här??./mamma

Sara

29 Apr 2012 06:02

Så tokfin liten jänta :)

Trin

30 Apr 2012 07:29

Vilken söt liten en!! Fin bild dessutom!

Kommentera

Publiceras ej