Bild från igår när jag och Hannah var inne i Örebro och spontanshoppade. FINT!

Denna skönhet fick följa med hem igår, den ska pryda den övre delen av min kropp nästa lördag när jag ska ut och dansa röven av mig och fira att jag fyllt systemet. 1 vecka kvar till 20. FINT!

Denna följde också med hem i en påse från H&M. HELT OKEJ!

Idag var jag och Paula inne i Örebro (hehe, Örebro.. alla dagarna i veckan?) och jag köpte Sveriges fräsigaste
ring och en apskön tröja. (Med risk för att min mamma kommer anmäla mig till Lyxfällan, DOCK har jag full koll på min ekonomi och handlar för pengar jag har och sparar mycket, så no worries mother!)
I helgen kanske jag kan visa alla småsaker som följt med hem. Bara kanske, man vet ju aldrig vad mor får för sig.. haha..

Annars då? Jo, Paula får ett eller två hjärtan av mig för att hon är så söt (och för att hon är min trognaste bloggläsare/bästa väN/största egot) ja.
Nä, nu ska jag organisera bland allting som ligger runtomkring mig.
890628, i love u♥

1 kommentarer

Paula

31 Mar 2011 22:18

´haha din lilla tönt :D kolla vad bra det är att du skriver om mig, då får du genast fler kommentarer! (;

Lördag smäller det! PUS

Kommentera

Publiceras ej