Det blev vaken långpromenad eller att jag gjorde kvällsmat igår. Istället åkte vi upp till Philips föräldrar och grillade korv. Slappt och skönt! Sen började vi kolla på en film när vi kom hem, men den var fruktansvärt dålig, så det blev tv istället.

Nu blir det dessvärre en löprunda, en dusch och sen in till Örebro för att hänga med JESSICA! Känns som 100 år sen vi sågs.
Haha, alltså, en grej! Jag har verkligen väldigt ljusa föräldrar, vilket resulterar i att jag är ljus. Så när jag kom hem från Kroatien så var jag råimponerad över min bränna (!) och dagen efter att jag kommit hem hade det redan börjat flaga på bröstet, gotta love it ;)

Nä, nu ska jag snöra på löpskorna, peace!

2 kommentarer

emma

29 Jul 2011 22:19

Hur lång tid tog din leverans för att då din ziperall?

Min kommer aldrig -.-

Anna

31 Jul 2011 13:49

emma: Det tog typ 2-3 veckor innan jag fick min Ziperall :)

Kommentera

Publiceras ej