Stockholmshelgerna går alltid så jäklarns fort. Varför?
I alla fall, igår var vi ut på Nype och hade så jäkla kul. Något som var skönt var att jag inte var ett dugg bakis idag, men det var inge kul att gå upp för det. Sova är ju det bästa som finns. (typ)

Idag pallrade vi oss (tillslut) upp och drog in till stan. Käkade och fikade (och fikade) och shoppade (och fikade). Fick med mig en kofta från Zara och två par Björn Borg-panties hem. Sen en ring och typ.. en nyckelring (moget?)
hehe..

ja, nä, nu är det såhär att jag tror att jag kommer gå sönder eftersom jag har träningsverk i HELA jäkla kroppen. I alla fall, nu ska vi försöka beställa biljetter hem till imorgon. Det krånglar lite, ni vet. Internet + SJ = bra skit.. NAT!

Ja, nä, (igen) nu är det dags att borsta tänderna.
ps. jag bloggar ultrasakta för att jäklas med PAULA.

1 kommentarer

Paula

30 Jan 2011 00:42

Jag gillar alla inlägg där mitt namn nämns. På min födelsedag, den 25/2, så kan du ju skriva ett inlägg om bara mig? Eller tidigare (;



ps. imorgon blire mer björn börg!

Kommentera

Publiceras ej