Som ni kanske vet så är jag inte den pyssligaste människan i världen, MEN (!) jag knåpade igår ihop detta örhänge. Sanningen var väl snarare den att jag hittade den snygga nyckeln inne på Panduro och tyckte det skulle varit jäkligt snyggt som ett örhänge, sagt och gjort, så blev det ett örhänge. (Inte det svåraste kanske..)

Syns det att jag sovit ca 1½ timme inatt? Tacka vet jag smink (om det nu inte syns alltså). Jag vet inte riktigt varför jag sov så dåligt. Philip åkte till jobbet pga jour, jag drömde mardrömmar, kollade till lillen, ja ni vet. Jag är ju jäkligt mörkrädd och sånt. Så ja, någon övertid blev det icke imorse klockan sex, det pallade inte min hjärna, men det tar vi igen nästa vecka.

Igår var far och jag in till Örebro och shoppade loss. NOT. Det som följde med mig hem var ett 3-pack undies (hoppas ni skriver ner detta nu..) och pysslet till örhänget. MEN (!) vi käkade jäkligt god mat måste jag berätta. Jag käkade kycklingflié med ris och Tzatziki och far käkade kycklingwok med nudlar. Yummie sa det i magen.

Jaja, så här sitter jag helt osoven och är jäkligt sugen på bio. Är jäkligt sugen på frukost med, men tänkte vänta tills min kära stiger upp. Jag kollar på Nikelodeon, varför är barnprogram fortfarande bra när man är snart 20 år? Kan någon berätta det för mig?

890628, i love u♥

Kommentera

Publiceras ej