♥♥♥
.
Näst sista dagen på detta år. Spännande.
Nu har jag kommit hem från pappa. Var där en sväng och gjorde fruktsallad och mumsade det. Blev vilodag från gymmet idag btw, men blev lite rastlös så jag drog med pappa ut på en kort promenad. Längtar redan tills imorgon då jag ska inviga mina nya låtar på spellistan när jag löper.
Nu står iallafall magen åt fyra olika hörn. Är så jäkla mätt.
.
Idag var jag och Philip in till Örebro och fixade det sista till Thailand. Växlade lite pengar, köpte lite nödvändigt (typ ett supersnyggt linne som ni ska få se sen, ja, jag sa ju det, nödvändigt!) och käkade på Paco's. Supergooott. Nu är han och spelar innebandymatch och jag ska kolla på några Elsas värld-avsnitt som jag missat.
.
Peace!

2 kommentarer

Sara

31 Dec 2011 08:20

Vilken tid sa vi imorn? Minnet är bra men kort .. :)

CJ

05 Feb 2012 12:39

Fint!

Kommentera

Publiceras ej