Lika slapp som min kväll är, är jag och tar bilder från weheartit ikväll.
.
Jag och Philip har legat i soffan hela eftermiddagen. Började dagen med ett gympass och sen var det soffan som kallade. Vi har ätit oxfilé och sen skulle vi göra kladdkaka, men ingen av oss var sugna eller hade orken, så vi gjorde en (haha..) fruktsallad på vindruvor, kiwi och jordgubbar istället. Nu har vi precis ätit upp och undrar om vi verkligen kommer kunna hållas till 00:00. Jag tvivlar, men med 1,5 liter Cola Zero så kan det nog gå.
.
Jaha, nyårslöften då? Jag har aldrig några. Jag tror inte på att "på måndag ska jag börja" eller "mitt nyårslöfte är..". Man tar sig alltid vatten över huvudet och om man vill börja med nått så ska man göra det en gång. Det finns inget "jag börjar på måndag".
.
Men detta 2012 så tänkte jag starta upp med Thailand och sen tänkte jag fortsätta min träning precis som den är. Det är det enda.
.
Note: Philip, jag älskar dig. Och om du har tur så ska jag älska dig hela 2012 också, men då ska du vara jäkligt snäll och massera mig varje eller åtminstone varannan kväll.
Nejdå, jag kommer älska dig ändå. Vi fårväl kyssas på tolvslaget för 5:e året i rad nu då. ;)

1 kommentarer

Mamma

01 Jan 2012 22:06

Kan vi inte komma överens om att ni skiter i Thailand?? Det är så långt bort o läskigt.. Ni kan åka till.. Emmaljunga istället!! Jaa!

Så säger vi...!

Kommentera

Publiceras ej