Var hos duktiga Malin igår och fixade klor! Nu kan jag rivas! Är jag nöjd eller?

Ikväll så ska vi käka med jobbet, mumselimums. Då får man allt göra sig lite fin och fräscha upp sig, kanske skulle man slå på stort och duscha med? Det vore något.
Annars då? Jo, min djävulska träningsvärk i ljumskarna (!) har lagt sig lite, men det bli ändå en till vilodag från gymmet (alltså, stavas det gymmet eler gymet? Alla skriver ju olika). Även om jag är riktigt sugen på att dra mig ner, så får det nog vänta en dag. Eller? Kanske kan jag inte hålla mig och tar mig dit iallafall. Återstår att se.
Igår bakade jag och Hannah lussebullar. Eller ja, jag tillförde väl inte så mycket till baket eftersom jag inte kunde kleta så mycket med naglarna. Men jag rullade (?) iallafall ihop dom till lussebullar. Det är så gott med lussebullar.

Sen så ska jag tvätta idag också, inte så skoj, men det gör mig inte så mycket. Skönt att få rena kläder.
Nä, undra om man ska hoppa in i duschen. Eller det kanske är nått bra på MTV (min nya favoritkanal).

890628, puss på dig♥

Kommentera

Publiceras ej