Här har vi det. Allt viktigt skit jag bär med mig i min väska från Gina Tricot.  (Dock nu när det är vinter så slänger jag ner mobilen, korten och nycklarna i fickorna på jackan).

1. Nycklar. Hemnycklar och bilnyckeln.
2. Passet. Av någon underlig anledning så har jag passet i väskan. Jag har ju körkortet så jag behöver det inte, men det är nog bara för att jag inte ska slarva bort det.
3. Kalender med Sid på och en penna. Vad skulle jag göra utan min kalender?
4. Mobil + hörlurar. Mobilen = den viktigaste materiella saken i mitt liv.
5. 2 lipsyl. Ja, i fall jag skulle tappa bort det ena eller om det skulle ta slut...
6. Tamponger. Det är bra att vara på den säkra sidan.
7. Busskortshållare med kort. Körkortet, bankkortet och gymkortet har jag alltid med mig. Mina viktigaste kort.
8. 2 läppglans. Båda från H&M.
9. Tofsar och hårnålar. Jag går inte utanför dörren utan tofsar med mig.
10. Plåster i smart förhållare. Vet inte, men kan ju vara bra för nått.
11. Treo. Räddar liv, kommer aldrig vara utan Treo♥
12. USB-minne.
13. Reservnyckeln till mammas bil. Jag brukar låna hennes bil ibland och då kan det vara skönt att ha en nyckel som jag slipper springa upp med hela tiden.


Jag har bara med mig det viktigaste förstår ni mina vänner. Okej, skulle kunna skippa plåster och USB-minne, men det är lika bra att ha med dom, man vet aldrig när det kommer till användning..

Kommentera

Publiceras ej