I brist på hjärnceller på grund av att jag snorat ut alla, så slänger jag upp denna två veckor gamla spegelbild. Bara för att jag tycker att det är så hemskt när fjortisar köper en systemkamera för att fotografera sig själva i spegeln med, he he he. Jag gör ju iallafall något vettigt av mitt liv, SKOJA, jag är med fjortis, men det visste vi ju redan, eller hur va? Hoppla, klockan är mycket, jag kan inte sova för den jäkla febern och för den jäkla förkylningen. Jag är verkligen kokhet och det är inte het som i snygg, utan som i stekhet som i att man kan steka ägg på mig.
Åh, apa vad mycket jag saknar min klass. Jag har ännu inte förstått att jag inte längre ska vistas i samma klassrum som dom. Inte se dom varje dag. Kollar på gamla bilder. Fan tre år alltså. Tre jäklarns år. Det är mycket och ni alla betyder mycket. Jag vill inte släppa er.

Sen ångrar jag också galet mycket att jag inte åkte till P&L i år. Åh, vad jag ångrar det, men nästa år, då äre jag som drar och alla mina fina drar med. Ah, shit vad jag ville vara där nu.

4 kommentarer

Jessica J

29 Jun 2010 01:23

det kommer fasen bra artister till P&L i år :(

Anonym

29 Jun 2010 13:12

You and me next year, peace&love huh?!?! ;d

kinees

29 Jun 2010 13:59

finaste fjortisen :>

Mickis

29 Jun 2010 21:48

Jag ville också vara där:( men nästa år då jävlar anna då JÄVLAR!!!

Kommentera

Publiceras ej