Jag måste berätta en känsla som bara kom upp sådär.
Jag längtar mer än någonsin till studenten, men jag kommer ju sakna John Bauer utav bara fan. Jag har så många gånger undrat om jag valt fel program och grejer, men nej, det har jag fan inte. Blir lite sentimental nu. Jag har bästa klassen, bästa lärarna osv.

Jag gick in på JBs hemsida för jag skulle hitta en bild och så läste jag "Teknikprogramet startar hösten 2010" och så tänkte jag "gud vad intressant", sen slog det mig att då är inte jag eller vi där. Vadå jag har ju spenderat 3 år där och trivts som satan och nu ska jag ut i det okända. Nä, jag vill nog stanna ett år eller två.

Jag lovar, John Bauergymnasiet rox.

2 kommentarer

Myyymmy

31 Jan 2010 13:10

Vi stannar Anna! kan inte vara så svårt. Vi sitter bara kvar :D

anna [FOTO]

31 Jan 2010 13:37

my: det är bra! våga vägra studenten? :] <3

Kommentera

Publiceras ej