Fyra favoriter från Monki.
Varför finns inte monki här i närheten och varför har dom ingen webbshop? Jag vill ha detta nu, nu på stört!
Får väl ta mig till Stockholm någon dag då...

Just nu sitter jag och redigerar bilder på fina Frida som jag plåtade igår.
Jag tampas med lite (LÄS: mycket) mensvärk och ska åka upp till min mor om en stund.
Idag är en sån där dag då jag mår bättre än någonsin och vill skicka lite kraft till alla er som inte känner som jag idag.
Snablar, ikväll är det ju Johan Falk, JAAA!
Nu ska jag ta mig an bilderna igen, vi hörs!

890628, bönan♥

4 kommentarer

Lisa

31 Jan 2010 22:00

awww!!! hur glad blev jag inte av din kommentar! enda anledningen till att jag längtar tillbaka lite till skolan är för att vi ska köra plåtning. PUSSSANNIS<3

anna [FOTO]

31 Jan 2010 22:30

Lisa: PUSS<3 Jag längtar med!

Mickis

01 Feb 2010 13:13

hihi vi har monki här. kom och hälsa på :) dom har fetingrea :D

anna [FOTO]

01 Feb 2010 18:03

Mickis: ÅÅÅÅHHHH JAAA! jag kommer dirr!!

Kommentera

Publiceras ej