Hund,katt och kaninvakt! Yesman, det är jag!
Största sötisarna.

Det där med sommarjackan jag säljer var för att prova blogg.se nya annonsgrej. Jackan är ju självklart till salu, jaja ni fattar.
Någon dag denna ska jag och Philip åka och boka tid och kolla lite för våra tattoos. Han ska skriva Anna och jag ska skriva Philip, hahah nejdå. Men jag ska iallafall boka en tid för gaddning och han ska kolla vart han vill göra sin. Jag funderar på att göra min hos tjejen i Nora, hon ska vara bra säger dom.

Nu ska jag kolla så inte katten käkar på kaninen, puss!
890628, bäst

3 kommentarer

Paula

30 Jun 2009 15:09

Sötis! :D tack för hjälpen!

Anonym

30 Jun 2009 16:18

Haha jag ba va ska ni skriva namn era puckon! haha lurare där

Mamma

30 Jun 2009 17:45

En del gaddar "Mamma".... Tycker jag vore fint....!..O ett stort hjärta!

Kommentera

Publiceras ej