Klänningen/tunikan has arrived and I love it.
Den är så söt och så skön och så charmig.
(Alla närbilder är för att jag har testplåtat lite med mitt nya närbildsfilter+4)

Ikväll så ska vi käka hos pappa och sen så ska jag och min älskling stupa rakt i säng. Jag är trött efter en natt med 0 sömn och han efter en arbetsdag. Imorgon tar vi sikte på Liseberg. Jag försöker påminna mig själv hela tiden att jag ska ta med lilla kameran, men jag är så glömsk. Kan inte någon söt skicka ett påminna sms vid kvart i sju imorgon? Haha.

Som sagt, jag är förälskad i min lilla volangbakelse.
Jag har även redigerat sönder min hjärna idag, men jag slänger förmodligen upp en eller två bilder till på fina Jessica. Det vill ni ju se, eller hur?

Nu = bloggläsning.
890628, älskade älskade du♥

Kommentera

Publiceras ej