(f/2,2 - 1/4000 - ISO 250)

Skönt med sovmorgon på måndagar måste jag säga.
Dock så går ju inte bussarna helt bra. Jag börjar 11:45, men den bästa bussen är vid skolan 11:52 så den kan jag ju inte ta. Jag får ta bussen som är där 10:43, alltså en timme tidigare. Lite jobbigt, men jag kan ligga och sova på en soffa.

Jag skulle behöva gå och göra frukost, men jag är så trött i kroppen. Åh, efter skolan ska jag och Lisa upp på stan en stund, very, very nice. Skönt att bränna lite pengar, haha. Nejdå (eller jodå, nått kommer följa med hem, men jag ska försöka hålla mig).
Igår när vi käkade hos pappa så pratade Philip och pappa om mitt shoppande.. Wtf?! Dom tycker jag är som hon i "En shopaholics bekännelser", wtf igen?
Jaja, det är kul med kläder.
Jag säger som Josse, varför ska man ha pengar när man kan ha kläder istället?

Om 3 minuter ska jag fixa frukost. Hihi, kankse.
Vad kul med alla frågor jag fått, men vi håller på tills i kväll. För jag hinner inte svara på dom nu, utan ni kan fråga på tills ikväll. Puss nu!

890628, min lilla gos♥

1 kommentarer

Maria Lindholm

31 Aug 2009 22:47

Fiiin bild!

Kommentera

Publiceras ej