"När problemen hopar sig, vänder du dem bara ryggen till"

Jag och Paula åkte till Örebro 11:15 och sen kollade vi runt lite, men jag hittade inte på något att vara. Först tänkte jag vara Gwen Stefani för jag hittade finaste klänningen och gud vad jag vill ha den nu, men vad skulle Philip vara då som hörde ihop med Gwen liksom.
Så det gick ju inte, men gud vad jag vill ha den klänningen. Helt adorable!
Men det blev en liten partyväska och lösögonfransar iallafall, men nu behövs ju inget av dem för vi kommer vara hemma och vara hundvakt till den lilla sötnosen imorgon, men alltid kul med nya saker i garderoben, right?
Partyväskan;

Den är faktiskt skitcool. Svinbra att ha mobilen och pengarna i på fest!

Nu på kvällen har jag och Philip käkat potatisgratäng ( haha sån där fuck ni vet? som man bara ställer in i ugnen ) och kycklingfiléer, gottigott.
Nu ska vi kolla på film och mysa och ha det bäst.
kisses!

890628, my heart♥

2 kommentarer

Mamma

01 Nov 2008 19:10

Vart fick du pengar från då??!!

anna

01 Nov 2008 19:29

mamma, philip har pengar :D

Kommentera

Publiceras ej