Såklart att jag är vaken!
Idag tänkte jag faktiskt dra in till Örebro och köpa halloweenklädsel till mig och Philip inför imorgon.
Fast jag vill nog inte åka in själv, så jag tar med mig någon!
Jag är såhär skittaggad på att klä ut mig! Vi har faktiskt en liten idé.

Idag är det ju allahelgonadagen och jag tycker allt att det är lite mysigt.

Jag vågar inte kolla på fler One Tree Hillavsnitt för att de kommer snart ta slut, eller liksom komma till det avsnittet som sänds på tv och då måste jag kolla 1 gång i veckan. Philip tycker att jag har blivit galen.
Fast jag ska kolla på 1-2 avsnitt nu faktiskt, först ska jag bara göra lite frukost.

Och ladda kameran ska jag med göra, längesen det kom bilder och längesen jag fotograferade.
Nähä, nu blire One Tree Hill.
Förresten, någon som vet någon SUPERBRA serie som jag kan börja följa efter One Tree Hill?
kisses!

890628, min kärlek♥

1 kommentarer

Bibbi

31 Oct 2008 09:07

desperate housewifes, jättejätte bra

Kommentera

Publiceras ej