Idag fixade jag och Eira julpyntet på praktiken!
Vi skulle fixa all julbelysning från IKEA som har varje år och allt var i princip trasigt och Eira sa: JÄVLA KAMPRAD!!! Jag ska ta ett snack med honom.
Vi kom fram till att IKEA gör saker som är skit och som man måste köpa nytt nästa år. Bara för att Kamprad har råd liksom, men sen kom vi ju på att han som är så snål borde väl fixa bättre saker, är ni med?
Ah i vilket fall så hade vi skitkul och kom på eget julpynt och gjorde om IKEAs lite. Jag gillar Eira!

Idag har det snöat jättemycket och stooora julgranen i flugparken har dom satt upp. Då börjar det bli jul!
Nu har jag förresten bara några julklappar kvar att köpa. 6-7 stycken kanske.
Imorgon blir det nog en rush på iiS eftersom att många får lön och allt det. Många har hängt undan kläder med.

På onsdag blir det mys med Tess! Nu ska jag läsa bloggar, kisses!

890628, puss♥

Kommentera

Publiceras ej