Godmorgon.
Jag är jobbigt trött, men jag kunde inte somna om efter att jag vaknade när Philip gick upp.
Sista veckan på praktiken den här veckan. Sen tillbaka till skolan. Det ska bli skönt och komma tillbaka och träffa mina brudar igen.

I lördags käkade jag och Philip med hans familj på La Pampa i Örebro. Jag åt oxfilé och klyftpotatis, så gott alltså.

Jag längtar så HIMLA mycket till julen nu. På söndag ska jag och Philip köpa julgrejer och på lördag ska vi in till Örebro och kirra julklappar. Sen blire julpynta för hela slanten, och såklart: BAKA PEPPARKAKOR OCH LUSSEBULLAR.
Det har småsnöat i flera dagar nu och jag älskar det!! Det är så mysigt och alldeles vitt på marken :D

Men nu ska jag kolla på One Tree Hill. kisses!

890628, i love u♥

1 kommentarer

Lea

24 Nov 2008 21:37

Haha, du är den enda människa som säger att du tycker om snö, alla andra hatar den :P Jag tyckte om den i en vecka, men börjar tröttna på den nu. Är så jävla kallt ute!

Kommentera

Publiceras ej